Vrácení zboží

Zboží, které Vám nevyhovuje, není používán a nejeví známky opotřebení nám můžete vrátit v originálním obalu do 14 dnů od doručení.
Doporučujeme Vám zboží zkoušet pouze v domácím prostředí, aby při výměně nejevili známky vnějšího opotřebení.

Zboží, které si přejete vyměnit, nám zašlete spolu s vyplněným formulářem, který si můžete stáhnout ZDE. Do formuláře nám uvedete:

  • 1. Důvod výměny
  • 2. Název produktu, který Vám byl doručen a přejete si ho vyměnit
  • 3. Číslo faktury

Vadné zboží je třeba zaslat na adresu sídla Prodávajícího (PHASE SLOVAKIA s.r.o., Příkop 843/4, 602 00 Brno). Doprava je hrazena Prodávajícím. Zboží musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém byl převzat při dodávce. Ke zboží je třeba přiložit doklad o koupi. Prosíme Kupujících o použití balicího papíru či kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Zboží zaslané Prodávajícímu na dobírku nebude Prodávajícím převzato. Prodávající zašle Kupujícímu po obdržení reklamace a zboží reklamační protokol. Kupující bude o vyřízení reklamace informován e-mailem, případně SMS.

Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně plánované nebo již zrealizované výměny zboží, neváhejte nás kontaktovat:

  • telefonicky volejte zdarma 800 411 410 (pondelí – pátek od 10:00 do 18:00)
  • nebo e-mailem na eshop [at] sedackyphase [dot] cz

Formulář na vrácení zboží